Pagina's

zondag 23 november 2014

Voor en nadelen van de winter!

Hee allemaal het is al weer bijna winter en ik ga jullie vertellen wat mijn nadelen & voordelen zijn in de winter. Eigenlijk vind ik de winter helemaal niet zo leuk, het is heel erg koud en het is ook heel glad. Ik hou eigenlijk alleen erg van de lente/zomer omdat het dan al niet zo koud meer is, en het dan al wat warmer begint te worden.
Maar toch heb ik ook wat voordelen van de winter! 





Voordelen van de winter:
* De kerstvakantie, en al die feestdagen die in de winter gevierd worden, ook Sinterklaas en Oud en Nieuw.
*Sneeuw, het kan een voordeel zijn maar ook een groot nadeel zijn ( voor mij! ) ik mag als het sneeuwt namelijk met de bus naar school. Want als ik in de sneeuw ga fietsen val ik zo op de grond.
*Dat het snel donker wordt, het kan ook een voordeel zijn maar ook een nadeel, ik vind zelf dat het in de avond een hele gezellige sfeer geeft bij mij thuis.
*De lampjes buiten overal, omdat het donker is!
*Binnen gym, ik haat gym, vooral buiten gym dus ik ben blij dat we binnen mogen gymen als het winter is.
* De warme drankjes zijn extra lekker ( Chocolademelk )

Nadelen van de winter:
*Het is koud
*Voor mijn gevoel duurt het echt eeuwig en voor mijn gevoel lijkt het dat de zomer maar 2 weken duurt ofzo.
*Je glijd heel makkelijk uit
*Je moet allemaal ( als je buiten bent ) dikke kleding zoals handschoenen, een sjaal, een muts, en ook misschien nog oorwarmers om niet dood te vriezen
*Als er sneeuw ligt, en mensen gaan dat naar je gooien en het komt in je gezicht.. :S


Dit waren mijn voor en nadelen van de winter, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
x Femke

Geen opmerkingen: