Pagina's

zaterdag 22 november 2014

Hollister Body Mist



Hii,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikeltje heb gepost. Sorry daarvoor! Ik ben er vandaag weer met een nieuw artikeltje voor jullie. Ik heb body mists gescoord bij de Hollister.

De meeste linkse Malibu beach is al wat ouder en heb ik al veel gebruik van gemaakt. Hij ruikt heerlijk zoet en heeft de geur van kokos.
De lichtroze Palisades Beach heb ik nog bijna niet gebruikt en is wat naturel, gewoon voor een normale doordeweekse dag.
De blauwe Seacliff Beach heb ik nu het meest in gebruik en is nog lekker zomers en zoet.



Ik ben echt helemaal weg van body mists omdat je mijn parfum er meestal midden op dag alweer niet meer ruikt. Body mists zijn makkelijk om even mee te nemen en snel op te doen. Ik spuit zelf graag even na een paar uurtjes bij.

Liefs, Dagmar








Geen opmerkingen: