Pagina's

woensdag 3 december 2014

♥Ik heb mijn schoentje gezet♥


Paar dagen geleden is Sinterklaas ook bij mij op bezoek geweest. Ik mocht voor deze keer mijn schoentje zetten. Ik was erg blij toen ik de cadeautjes in mijn schoen zag 
Ik kreeg allemaal kleine spulletjes van Yves Rocher. Daar was ik erg blij mee, omdat ik heel erg van allemaal kleine body producten hou. 



Parfum:
Ik kreeg hele lekkere parfum. Ik vind hem wel lekker, maar je moet er van houden. Sommige kinderen uit mijn klas vinden hem minder.
In de verpakking zit 5 ml. Ik ben best wel blij dat het niet een hele grote verpakking is, want anders doe ik er nog 5 jaar mee en dan heb je elke keer dezelfde luchtje op en dat wordt na een tijdje irritant.




Nagellak:
Ook kreeg ik 2 nagellak potjes. De kleuren vind ik erg mooi.
Het zijn kleine potjes van 3 ml. Bij nagellak vind ik dat ook erg fijn, omdat nagellak best wel snel in een groot potje op droogt.
De nagellak droogt heel snel en het dekt ook best wel goed en het blijft wel 4-7 dagen zitten.





Handcreme:
Hier ben ik het meeste blij mee. Deze handcreme ruikt echt heerlijk, hij ruikt naar chocola met sinaasappel.
Door de wind worden mijn handen heel erg droog. Daardoor neem ik mijn handcreme overal mee naartoe.
Deze creme is niet klein zoals de andere producten. In een tube zit 75 ml.




Badparels:
Ik had 3 badparels, maar ik heb er al 2 gebruikt. Mijn huid wordt er heel erg zacht van en ze ruiken ook heel er lekker.









Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden.
xxx Anastasija

Geen opmerkingen: